Zahter Plastik Ambalaj Sanayi

atlet poşet

çöp poşetleri

giyim poşetleri

POF Shrink Grubu

baskılı poşet

poşet baskı

plastik ambalaj

ucuz poşet

organik poşet

sağlıklı poşet

sağlıklı plastik ambalaj
ucuz çöp poşeti

plastik

Müşteri Memnuniyeti


Kalite, müşterilerimizin beklentilerini ürün ve hizmetlerimizle karşılayabilme yeteneğimizin performans göstergesidir.

Bunu sağlayabilmek için Zahter’de Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışı benimsenmiştir. Zahter’de müşteri memnuniyeti, müşterinin tekrarlayan siparişleri veya yaptığı şikayetler ile takip edilir.

Hedefimiz,  müşteri memnuniyetinden öte müşteri bağlılığını sağlayabilmektir.

 

Teknik Servis Hizmeti

Zahter Teknik Servis Hizmeti ile deneme üretimi, müşteri şikayeti ve müşteri ziyareti gibi durumlarda Üretim, Satış ve Kalite Güvence Bölümlerinden oluşan ekibimiz ile müşteriyi yerinde ziyaret ederek müşterimiz ile aramızdaki iletişimi en yüksek seviyeye taşır.

Her Müşteri Şikayeti İz Bırakır

Üst Yönetim, Üretim, Bakım, Kalite Güvence ve Ar-Ge yöneticilerinin katılımıyla yapılan Aylık Gözden Geçirme Toplantılarımızda her bir müşteri şikayeti tek tek incelenir. Neden sonuç analizi yapılır. Tekrarının yaşanmaması için kalıcı önlemler burada da görüşülür.

Zahter Müşteri Memnuniyet Oranı

Sektörün genç ve dinamik firması Zahter’ın Müşteri Memnuniyet Oranları her geçen yıl artmaktadır.